Torno a recuperar sensacions?

A l’espera de més proves, la Mireia es posa en marxa canviant-me la dieta, eliminant els aliments més indigestos o propensos a intoleràncies. Finalment, sembla que traient els aliments crus, verdures i fruites de moment aconseguim aturar les diarrees i els vòmits. Introduïm probiòtics per ajudar a regenerar la flora intestinal i sèrum oral per recuperar sals. Tot això ha de ser provisional, o això esperem…

IMAG0533-1-1Les sensacions en una setmana són una mica millors, i tot i que no estic per tirar coets, almenys deixo d’anar al lavabo contínuament i sentir-me tan malament.

El següent cap de setmana tinc la WarClubs, on el meu equip Spiridon finalment va quedar en segona posició i estem tots molt satisfets, i jo més doncs sembla que he pogut aguantar més o menys el ritme dels companys.

A l’altre cap de setmana  ja toca enfrontar la veritat, tinc la Cadí Ultratrail  i em fa molta il·lusió córrer l’edició zero, a veure si com a mínim puc córrer sense que em tremolin les cames.

Anuncis
Categories: Altres | Deixa un comentari

Navegació d'entrades

Deixa un comentari

Bloc a WordPress.com.

