Més que una cursa…UT Catllaràs

De vegades un acostuma a dir abans d’una cursa que sortim a gaudir, i és clar que sí!!, que no vol dir que en aquest gaudir no hi hagi una mica o un molt de patiment…  Que difícil es fa explicar això a qui no ho ha viscut mai, oi? Be, tornem-hi, és clar que anem a gaudir, però no puc negar que un objectiu primordial és tardar el menys possible.

Per què ho dic això? doncs perquè la UT del Catllaràs era una cita molt especial per a mi per dos motius. El primer, el Xavier Martorell feia molt temps que havia dissenyat aquIMG-20130730-WA0001est circuit i hi havia molta il·lusió per veure’l transformat en cursa, però era poc probable. I en segon lloc, per què els Koalas havíem fet varies sortides d’entrenament sobre aquest recorregut i ens ho havíem passat genial.

Així doncs, amb aquests dos precedents venia marcada la UT Catllaràs, i mentre anava passant per diferents punts del recorregut no podia evitar recordar tal o qual història dels amics Koalas. El recorregut és relativament curt amb 55km, però un desnivell exigent de 4000+. La conclusió que en puc treure desprès de la cursa, és que gaudir, el que se’n diu gaudir, ho vaig fer més i amb diferència el dies dels entrenaments amb els Koalas, així que vaig apretar tant com vaig poder i em van deixar les meves cames per arribar el més aviat possible.

Dels entrenaments, els diferents moments queden en el meu cap i en el meu cor, de la cursa destacaria dos moments inoblidables: trobar-me al Diego i el Cristian dalt del Sobrepuny animant com bojos, i acompanyar els últims metres de la seva cursa al Xavier… sense paraules.

Com anècdotIMG-20130730-WA0000a, puc dir que he tingut la sort de compartir podi amb un pro…

Categories: Llarga distància | 1 comentari

Navegació d'entrades

1 thoughts on “Més que una cursa…UT Catllaràs

  1. FerRun

    Felicitats de nou. Ets un crack! I ja aprofito per felicitar-te per la teva increïble cursa al Monte Perdido. Per treure’s el barret.

Deixa un comentari

Crea un lloc web gratuït o un blog a WordPress.com.