Cuinant el 2014

Arriba el moment de plantejar el calendari esportiu de 2014…de moment fins l’Abril que l’any és mooolt llarg.

Com sempre, la prioritat es gaudir però no negaré que m’encanta competir, i de vegades les dues coses són difícils de compaginar, sobretot pel sacrifici que representa normalment arribar en bona forma  a una competició i lluitar per intentar estar allà davant o almenys donar guerra…ja sabeu de que us parlo… Llevar-se molt d’hora molt d’hora, anar a treballar un munt d’hores diàries, sortir rebentat quan ja es fosc i aleshores, sortir a entrenar. La majoria dels dies ho aconsegueixo, però hi ha dies… Podria semblar una queixa, però només és una marranada momentània, doncs avui en dia, amb els 7eb0f0e7060baeaa1e823bd6bea47af5temps que corren, sort en tinc de tenir feina…encara!!

Desprès d’un parell de setmanes de descans actiu, amb zero quilòmetres de córrer però moltes hores de caminar suau i unes quantes més de bici, tinc la mirada fixa en l’imminent començament de la copa catalana de rogaines amb el ja tradicional “The Wild Boar Rogaining” a la Llacuna.

Seguidament faré algunes curses de distància “curta” que en venen molt de gust i que em faran entrar en ritme de competició. El tret de sortida serà amb una cursa que m’encanta pel seu format i que l’organitza Klassmark, el Trail de Rocacorba (32km) en modalitat d’equips de 2 persones, fent parella amb l’Esteban, amic i company de Koala’s Team. I a continuació un parell de “remakes”… Tres setmanes mes tard de Rocacorba posaré rumb a Segorbe per córrer la Maratón de Espadan, cursa amb gran ambient  i un recorregut força entretingut que ja vaig fer l’any 2009 i que volia repetir. I al mes de març correrem al costat de casa i tornarem a la màgica Marató de la Vall del Congost,  aquest any puntuable per la “Copa de España de Carreras por Montaña”.

Desprès d’aquesta “petita pretemporada” començaré amb curses de distancia més llarga. La primera serà la UTMCD (Ultra Trail Muntanyes de la Costa Daurada) al mes d’abril. L’any passat hi vaig anar a fer de repassador i em va sorprendre molt gratament, així doncs aquest any hi tornaré però aquest cop seré a la línea de sortida.

I desprès…ummm…alguna cosa es cou al meu cap…però veurem que cuinem al final.

Categories: Altres, Varis | 1 comentari

Navegació d'entrades

One thought on “Cuinant el 2014

  1. Jaume Bragulat

    Molta força per la nova temporada .Fot-li fort Jaume .

Deixa un comentari

Bloc a WordPress.com.

